måndag 18 juni 2007

HELLO
Nu ska jag skriva till er om min klasskamrat Susanne.
Susanne är född 27 November, 1990. Hon bor i Alingsås med sin familj som består av föräldrar, 2 äldre bröder och
1 lillasyster. Hennes föräldrar kommer ursprungligen från Iraq.
Hon har en pojkvän som är 89:a som heter Kardo och bor i Frölunda, även han har föräldrar med Irakiskt ursprung.

Hon gick tidigare på Naturlinjen på Burgården men har nu bytt till Samhäll.
Hennes drömyrke är att bli frisör, hon sökte in på frisörlinjen men kom inte in=(
Hon gillar att hålla på och fixa med hårfrisyrer och är bra på det. Hennes mamma
arbetar på en hårsalong.

Hon skulle vilja lära sig flytande spanska och arabiska.
Hon är muslim men inte jätte trogen, det varierar.
Hennes stora fobi är för insekter och även fåglar.
Det hon erkänner sig är mindre bra på är att planera!
Hon lyssnar på HipHop, RnB & Reaggaton.
Hennes favoritfilmer är Stomp the yard & Shottas

Jag tycker Susanne verkar vara en trevlig tjej


THE END /// MRS.H

1 kommentar:

Daniel sa...

Hej Susanna,
Även om vi publicerar på bloggen så är, konstigt nog, inte alla mina uppgifter tänkta att vara skrivna i "blogggenren". Det kan tyckas lite konstigt, men jag förklarar förhoppningsvis bättre på måndag. Annars får du fråga.
Med några små ändringar har du ett G på denna uppgift, men inte i nuläget. Försök få bort "brevstämningen" och jobba med styckeindelningen. Vi ska ju publicera nya versioner på tisdag, så det blir ett bra läge att jobba vidare med texten! Fråga om det är något du undrar över! /D